zondag 3 februari 2013

Shoppen leuk, maar met wie?

Ik zat er laatst is over na te denken en toen kwam ik tot het besef dat als ik met verschillende personen aan het shoppen ben ik een hele andere kijk op kleding heb. Zo shop je met je moeder heel anders dan met je vriendin. En de ene vriendin heeft weer een andere stijl dan die andere vriendin. Ik deze post ga ik vertellen hoe mijn kijk op kleding veranderd bij verschillende personen. Enjoy!


















Laten we beginnen met shoppen met je moeder. Ik moet zeggen dat ik 1 keer in de zoveel tijd het echt wel eens leuk vind om met mijn moeder alleen te shoppen. Gewoon even een moeder dochter dagje. En het voordeel is dat als je moeder in een goede bui is je ook nog wel is iets van haar krijgt. En hey? Dat slaan we natuurlijk niet af. Mijn moeder kijkt heel anders in de rekken als ik, soms zijn we het wel eens. En soms niet. Maar doordat mijn moeder anders kijkt dan ik heb je nu misschien kledingstukken in je kast hangen die je zonder haar niet eens had gezien in al die rekken.



Shoppen met je beste vriendin, ik vind het geweldig. Mijn beste vriendin en ik hebben dezelfde smaak en ook dat is leuk. Het moment dat je een winkel binnenloopt en elkaar aankijkt en gelijk naar hetzelfde kledingstuk rent. En met je beste vriendin kun je ondertussen ook nog de leukste lol hebben onder het shoppen. 


En dan als laatste, alleen shoppen. Ik houd er persoonlijk niet zo van. Er zijn mensen die het wel heel fijn vinden maar ik heb het er niet zo op. Ik vind het sowieso gezelliger met iemand erbij en ik vind andermans meningen ook altijd wel fijn. Ondanks dat ik me eigenlijk niet zoveel aantrek wat anderen vinden. Houd jij wel van alleen shoppen? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter zou laten met wat jij daar zo leuk aan vindt.


Welke manier van shoppen vind jij het fijnst?

Liefs,
Kim.



8 opmerkingen:

  1. Ik vind alleen shoppen juist fijn als ik écht ergens naar op zoek ben. Dan ga ik meestal op een rustige dag en loop veel verschillende winkels in en uit. Maar met een vriendin rustig door de stad slenteren is natuurlijk ook erg gezellig :)

    xx http://ebayblush.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen! Ik vind met een of een paar vriendinnen op stap inderdaad het leukste, maar als ik alleen shop gaat het wel makkelijker en efficiënter; soms ook handig. ;) Ik studeer sinds de herfst in Amsterdam en dan ga ik vaak na een college nog even snel alleen de stad in haha. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! Ik vind ze alle drie wel fijn! Maar eigenlijk shop ik veel vaker met mijn moeder dan met vriendinnen... Geen idee waarom :)
    Ik koop ook veel meer als ik met mijn mama ga, waarschijnlijk omdat ze mij af en toe wel eens sponsort :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel! Ik shop eigenlijk ook het vaakst met mijn moeder haha. Leuke dat je ook bent begonnen met bloggen. Ik volg je nu. (:

    BeantwoordenVerwijderen