woensdag 6 februari 2013

Inspiratie: Infinity #1

Je hebt er vast wel eens van gehoord, het infinity teken. Misschien heb je afbeeldingen gezien van sieraden, tattoos, kledingstukken of je buurvrouw naast je in de les die haar hele schrift eronder heeft staan. Vandaag ga ik mijzelf en ik hoop ook jullie inspireren met het 'infinity teken'.


Het infinity teken wordt vaak gebruikt bij galaxy plaatjes. Omdat het heelal oneindig is.
Infinity staat voor oneindig ik vind het een hele mooie betekenis. Laten we snel beginnen met de inspiratiebronnen.


Wauw, wat vind ik deze mooi met de vogels Ik heb gekozen voor de mooiste tattoo en origineelste.  Je ziet ook veel tattoos met teksten ertussen zoals young dream of fight.


Ringen vind ik zo ontzettend tof hiervan en dan al helemaal met iemand samen als symbool van eeuwige vriendschap of een eeuwige moeder en dochter relatie. Like wauw!


Haha, deze sweater vind ik echt geweldig ik hoop dat ik deze een keer kan bemachtigen.


Sorry voor deze korte post, maar ik had/heb deze week extreem veel toetsen!
Ik hoop dat jullie het begrijpen.

Wat vind jij van het infinity teken?


Liefs,
Kim





4 opmerkingen: