zaterdag 2 februari 2013

Mijn favoriete quotes.

Quotes, verschillende onderwerpen, grappig of toch wat meer aan de serieuze kant. Het maakt niet uit, ik houd ervan! De laatste tijd kijk ik regelmatig op we heart it en zoek ik naar leuke quotes. Vandaag deel ik mijn mooiste, of leukste quotes met jullie. Ik zal hierbij ook vertellen waarom ik dit een mooie quote vind.



Het klinkt misschien wat raar in de oren als je de quote hierboven leest. Toch heeft het een betekenis voor mij. Niet op de manier dat ik later veel geld zal hebben en alles kan kopen etc. Nee, ik zie het als een quote die mij verteld dat er een dag gaan komen wanneer ik de ware tegen zal komen. En ik denk maar zo, wanneer je de liefde van je leven ontmoet ben je veel 'rijker' dan een miljonair. 




Kort maar krachtig, zo omschrijf ik het. Om als eerst even te beginnen over het plaatje zelf. Ik vind het echt awesome een paar allstars tussen twee ballerina's. Het lijkt een hele simpele tekst. Maar als ik om mij heen kijk op school zie ik regelmatig dezelfde stijlen en outfits rondlopen. Ik houd ervan om anders te zijn dan andere. Ook niet compleet anders, maar ik vind het bijvoorbeeld niet leuk als een meisje uit mijn klas hetzelfde item heeft als ik.



Deze quote lijkt misschien heel afgezaagd maar ik vind het toch echt steengoed. De waardering is veel groter voor jezelf wanneer mensen je mogen om wie je werkelijk bent. Dan wanneer mensen je mogen om iemand die jij eigenlijk helemaal niet bent. Ik denk altijd maar zo: ''Always be yourself, life is too short to be anyone else.''




Ik merk wel dat ik steeds hele korte quotes heb als favoriet. Toch vind ik deze heel mooi. Er zijn genoeg meisjes (en ook jongens) die zichzelf lelijk vinden. Ik heb het soms ook wel, dat ik een meisje zie lopen en denk: ''Die is knáááp!''. Toch denk ik dan al snel, ik ben ook mooi gewoon omdat ik mezelf ben en omdat ik uniek ben. Het klinkt allemaal heel oppervlakkig, maar vergeet gewoon niet dat als je binnenkant mooi is je buitenkant ook straalt.

Zo dit waren mijn vier favoriete quotes! 

Wat is jouw favoriete quote?

Liefs,
Kim

11 opmerkingen:

  1. Wat interpreteer je someday I'll be so rich mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd wel van quotes die niet te serieus zijn maar waar je toch vrolijk van word zoals: i don't care if you think i'm ugly, james blunt thinks i am beautiful :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een grappige quote kan alsnog heel erg veel waarde hechten. Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  3. je schrijft echt leukk! ♥
    zullen we elkaar volgen? Ik volg je al, wil je terug volgen? :)
    xx Sophie
    fashiondreamsforever.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dankjewel dat is erg leuk om te horen! Ik volg je zeker terug (:

      Verwijderen
  4. Heel erg leuke quotes en blog!
    Ik ga je volgen met bloglovin' :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie quotes!
    Je blog ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen