zaterdag 2 februari 2013

Eerste blogpost.

Een eerste blogpost. Wat, hoe, waarom? Ik weet het niet. Het leek me gewoon al een hele tijd geweldig om te bloggen. Wat me op dat moment tegenhield? Ik heb geen idee. Ik heb een passie voor schrijven, beauty en fashion. Het is eigenlijk gewoon geweldig dat ik dit dat kan doen zo maak ik gebruik van al mijn passies. Later wil ik ook iets met magazine's gaan doen en daar bijvoorbeeld colums schrijven. Ik weet het allemaal nog niet precies, maar gelukkig heb ik nog lang genoeg om dat uit te vogelen. Ik heb deze blog al veel eerder aangemaakt vandaar dat de blogweergaven misschien iets hoor zijn voor de gemiddelde beginnende blogger, haha. Ik weet nog niet hoevaak je een artikel van mij online zal zien. Dit is ook voor mij nog even uitproberen wat handig uit komt met bijvoorbeeld, school en inspiratie. Tot nu toe heb ik heel veel inspiratie voor verschillende artikelen. Ik hoop dat ik dit lang vast kan houden en hierdoor jullie regelmatig te vermaken met een artikel.
















Laten we nu even kennismaken met de eigenaar van dit blogspot domein. Het is natuurlijk wel handig om te weten wie dit artikel aan het schrijven is lijkt mij. Ik heet Kim, ik ben 13 jaar oud. Ik heb naast schijven, beauty en fashion ook nog een passie voor dansen en paarden. Ik zit in klas 1 van HAVO/VWO. Ik heb voor dit niveau aardig wat huiswerk, dus vandaar dat ik nog moet kijken hoevaak ik precies ga posten. Ik kan eigenlijk zo een eind van mij af 'lullen' om het even op zijn boers te zeggen. Toch vind ik het wel lastig om over mezelf een stukje te vertellen. Vandaar dat mijn 'voorstel stukje' een beetje kort en afgekapt is vind ik zelf persoonlijk. Ik hoop dat jullie mijn eerste blogpost leuk vonden en snel nog eens een kijkje nemen op mijn blog!

Tips en complimenten zijn hartelijk welkom, hier leer ik erg veel van.

Ik heb nog een vraagje voor jullie.
Weet iemand misschien een handige site om een layout mee te maken voor de koptekst?

Liefs,
Kim.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je begonnen bent met bloggen! Ik ga je volgen, ik ben heel benieuwd. Bedankt voor je lieve compliment op mijn blog. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dankjewel dat vind ik echt heel leuk om te horen! Geen dank, ik zal jou ook zeker gaan volgen.

      Verwijderen